.....................



ماسک n95

دستگاه تنفس N95 برای عموم مردم استفاده نمی شود

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه نمی کند که عموم مردم از دستگاه تنفس N95 استفاده کنند تا خود را در برابر بیماری های تنفسی از جمله ویروس کرونا (COVID-19) محافظت کنند. این موارد مهم و حیاتی است که باید همچنان برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر پاسخ دهندگان پزشکی اختصاص یابد ، همانطور که توسط راهنمای کنونی CDC توصیه می شود.

جعبه ماسک سه لایه


CDC پوشش های پارچه ای را برای استفاده در عموم مردم توصیه می کند

CDC توصیه می کند که عموم مردم برای کاهش سرعت انتشار ویروس ، از پوشش های پارچه ای صورت ساده در محیط عمومی استفاده کنند ، زیرا این امر به افرادی که ممکن است ویروس داشته باشند و از انتقال آن به دیگران اطلاع ندارند ، کمک خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر ، به توصیه CDC در مورد استفاده از پوشش صورت پارچه ای ، به ویژه در مناطق قابل انتقال مبتنی بر جامعه مراجعه کنید. جعبه ماسک n95 

بهترین راه جلوگیری از بیماری اجتناب از قرار گرفتن در معرض این ویروس است. با این حال ، به عنوان یک یادآوری ، CDC همیشه برای پیشگیری از شیوع بیماریهای تنفسی اقدامات پیشگیرانه روزمره ، مانند شستن دست و حفظ حداقل 6 فوت فاصله اجتماعی را توصیه می کند.


ماسک های جراحی

ماسک جراحی وسیله ای یکبار مصرف و گشاد است که مانعی فیزیکی بین دهان و بینی فرد استفاده کننده و آلودگی های احتمالی در محیط نزدیک ایجاد می کند. ماسک های جراحی تحت 21 CFR 878.4040 تنظیم می شوند. ماسک های جراحی مشترک نیستند و ممکن است به عنوان ماسک های عمل جراحی ، ایزوله ، دندانپزشکی یا پزشکی برچسب گذاری شوند. آنها ممکن است با محافظ صورت یا بدون آن باشند. از این موارد اغلب ماسک صورت یاد می شود ، اگرچه همه ماسک های صورت به عنوان ماسک های جراحی تنظیم نمی شوند.

ماسک های جراحی در ضخامت های مختلف و با توانایی های مختلف ساخته می شوند تا شما را از تماس با مایعات محافظت کنند. این خواص همچنین ممکن است بر راحتی نفس کشیدن از طریق ماسک صورت و همچنین محافظت ماسک جراحی از شما تأثیر بگذارد.

اگر به درستی استفاده شود ، ماسک جراحی به شما کمک می کند تا قطرات ذرات بزرگ ، پاشیده ها ، اسپری ها یا پاشیدگی ها را که ممکن است حاوی میکروب (ویروس و باکتری) باشند ، حفظ کند و از رسیدن آن به دهان و بینی جلوگیری کند. ماسک های جراحی همچنین ممکن است به کاهش قرار گرفتن بزاق و ترشحات تنفسی در دیگران کمک کنند.

در حالی که یک ماسک جراحی ممکن است در جلوگیری از پاشیده شدن و قطرات ذرات بزرگ موثر باشد ، اما ماسک صورت ، با طراحی ، ذرات بسیار ریز موجود در هوا را که ممکن است از طریق سرفه ، عطسه یا برخی اقدامات پزشکی منتقل شوند فیلتر یا مسدود نمی کند. ماسک های جراحی همچنین به دلیل قرارگیری شل بین سطح ماسک و صورت شما ، از میکروب ها و سایر آلودگی ها محافظت کامل نمی کنند. جعبه ماسک پزشکی

ماسک های جراحی برای استفاده بیش از یک بار در نظر گرفته نشده اند. اگر ماسک شما آسیب دیده یا کثیف شده است ، یا اگر تنفس از طریق ماسک مشکل می شود ، باید ماسک صورت را برداشته ، با خیال راحت دور بیندازید و یک ماسک جدید جایگزین کنید. برای دور ریختن ماسک خود با خیال راحت ، آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار داده و در سطل آشغال قرار دهید. دستان خود را پس از استفاده از ماسک استفاده شده بشویید.

 


تنفس های N95

N95 تنفسی دستگاه محافظ تنفسی طراحی شده برای دستیابی مناسب صورت بسیار نزدیک و فیلتراسیون بسیار کارآمد از ذرات موجود در هوا است. توجه داشته باشید که لبه های دستگاه تنفس به گونه ای طراحی شده اند که در اطراف بینی و دهان مهر و موم می کند. تنفس های جراحی N95 معمولاً در تنظیمات مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند و زیرمجموعه ای از دستگاه تنفس Facepiece فیلتر کننده N95 (FFR) هستند که اغلب به آنها N95 گفته می شود.

شباهت های ماسک های جراحی و N95 های جراحی عبارتند از:

  • آنها از نظر مقاومت در برابر مایعات ، بازده فیلتراسیون (بازده فیلتراسیون ذرات و بازده فیلتراسیون باکتری ها) ، قابلیت اشتعال و سازگاری زیستی آزمایش می شوند.
  • آنها نباید به اشتراک گذاشته شوند یا دوباره استفاده شوند.


:: برچسب‌ها: ماسک n95,

نوشته شده توسط آرامش در دو شنبه 28 مهر 1399

و ساعت 16:58



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by javooni ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




آرامش




اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش و سبک زندگی و آدرس javooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












سفر کربلا , لاغری سریع , مد و فشن , سبک زندگی , آشپزی , اصول موفقیت در زندگی , ایده های کار در منزل , داستان جالب , نسخه های مایکروسافت , دکتر چمران , آرامش و آسایش , خرید مبلمان , سرویس خواب , جلو مبلی , خواص زنجبیل ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: