دزدگیر اماکن از کجا بخریم؟

.....................



دزدگیر اماکن از کجا بخریم؟

امروز میخوام راجع به دزدگیر اماکن و وضعیت فروش اون توی ایران باهاتون صحبت کنم. میخوام یه چند تا سایت رو بهتون معرفی کنم که کار فروش دزدگیر اماکن رو انجام میدن.

توی این سایت یه چیزی به شدت به چشم میخوره اون هم اینه که همه این سایت ها محیط فروشگاهیشون رو به شدت از سایت دیجیکالا کپی برداری کردن. اصلا خدا بگم این دیجیکالا رو چیکار کنه که باعث شد این سیستم فروشگاهی به این شکل بوجود بیاد و همه بیان ازش تقلید کنن. به هر حال وقتی دیجیکالا شماره یک این رقابت هست بقیه باید هر جور شده با اون رقابت کنن.

یکی دیگه از سایت هایی که توی زمینه دزدگیر اماکن داره کار میکنه و کارش هم انصافا بد نیست و جنسش خیلی جوره سایت موصیفا هست. سایت لسو هم توی همین رقابت قرار داره و با این دو تا سایت قابل مقایسه هستش. اما از لحاظ تنوع محصولی دیجیکالا کجا؟ موصیفا و لسو کجا؟ اما میشه گفت که تقریبا هر چی دیجیکالا داره لسو و موصیفا هم دارن.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دزدگیر اماکن,

نوشته شده توسط آرامش در یک شنبه 22 فروردين 1400

و ساعت 16:58



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by javooni ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




آرامش




اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش و سبک زندگی و آدرس javooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












سفر کربلا , لاغری سریع , مد و فشن , سبک زندگی , آشپزی , اصول موفقیت در زندگی , ایده های کار در منزل , داستان جالب , نسخه های مایکروسافت , دکتر چمران , آرامش و آسایش , خرید مبلمان , سرویس خواب , جلو مبلی , خواص زنجبیل ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: